تاثیر نقشه بر صنعت گردشگری

تاثیر نقشه بر صنعت گردشگری

نقشه برداری همچنین می تواند توسط اردوگاه های کوچکتر که امکانات کمتری دارند استفاده شود اما بیشتر مبتنی بر فعالیت باشد ، مانند کلوپ های پیاده روی یا تماشای پرندگان. ما اخیراً یک پروژه هیجان انگیز برای سالن Castleridge قبل از تعطیلات سال 2017 خود را به اتمام رسانده ایم ، برای برجسته کردن نقاط زیبایی محلی آنها و بازدید کنندگان را ترغیب می کنیم تا بیشتر به کاوش بپردازند.

هتل ها و اقامتگاه ها

زنجیر هتل ها به طور سنتی از نقشه های توریستی محلی پر از تبلیغات تبلیغاتی استفاده کرده اند. حتی به عنوان یک مورد با ارزش ، یک نقشه محلی و راهنما می تواند برای اولین بار برای بازدید کننده ضروری باشد. همچنین می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی متقابل برای هدایت میهمانان به سایر هتل های گروه کار کند. ما از سال 2006 نقشه رسمی راهنماهای دربان گروه بین قاره ای بوده ایم و بیش از 200 راهنمای هتل و راهنماهای هتل را در سراسر جهان تکمیل کرده ایم.

این که آیا شما در حال برنامه ریزی یک راهنمای مقصد گردشگری به یک شهر ساحلی هستید یا برای یک مارک اصلی مسافرتی وثیقه بازاریابی برنامه ریزی می کنید ، یک راه حل مناسب نقشه برداری قطعاً یک دارایی برای افزودن به ترکیب است.

منبع: lovelljohns

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: